Close Menu
    Facebook X (Twitter)
    Facebook X (Twitter)
    Plotkosfera.plPlotkosfera.pl
    • Aktualności
    • Plotki i gwiazdy
    • Sport
    Plotkosfera.plPlotkosfera.pl
    Strona główna » Aktualności » Biedronka Kontynuuje Rewolucję w Komunikacji z Klientami: Nowa Kampania SMS

    Biedronka Kontynuuje Rewolucję w Komunikacji z Klientami: Nowa Kampania SMS

    Damian Pośpiech2024-02-12
    Facebook Twitter WhatsApp Telegram Email
    Biedronka Sklep

    Sieć detaliczna Biedronka ponownie udowadnia, że jest liderem wśród polskich przedsiębiorstw, osiągając wyżyny w dziedzinie komunikacji marketingowej. Najnowsza kampania SMS, która trafiła do klientów w poniedziałkowy wieczór, jest kolejnym dowodem na to, że Biedronka jest marką dynamiczną i skoncentrowaną na klientach.

    Wiadomości z Promocjami na Napoje i Masło

    W ramach kampanii, klienci otrzymali wiadomości o aktualnych ofertach na różne produkty, w tym na napoje i masło. Jeden z naszych redaktorów otrzymał wiadomość z promocją na masło „Ekstra Mleczna Dolina”, oferowane po atrakcyjnej cenie przy zakupie z aplikacją lub kartą lojalnościową Biedronki. Drugi redaktor otrzymał informacje o zniżkach na napoje, w tym na Coca-Colę, również przy zakupie z użyciem karty.

    Nowoczesne Podejście do Komunikacji z Klientami

    Wysyłanie SMS-ów jest częścią większej strategii marketingowej, która pozwala na bezpośrednie i natychmiastowe dotarcie do klientów. Biedronka, znana z innowacyjnych podejść do sprzedaży i promocji, używa tej metody, aby informować o najnowszych ofertach, zachęcając klientów do odwiedzenia sklepów i skorzystania z promocji. Wiadomości zawierają zarówno informacje o ograniczonych ofertach czasowych, jak i informacje o zniżkach przy wyższych zakupach.

    Reakcje Konsumentów

    Odbiór kampanii SMS od Biedronki jest mieszany. Według badań przeprowadzonych przez Gemius, 62% polskich internautów uważa, że wiadomości SMS są skutecznym sposobem pozyskiwania informacji o promocjach i ofertach specjalnych. Jednak niektórzy klienci wyrażają niezadowolenie z powodu nadmiaru komunikacji marketingowej i ingerencji w prywatność.

    Czy Biedronka jest Przykładem dla Innych?

    Biedronka ponownie udowadnia, że jest marką dynamiczną i skoncentrowaną na klientach, dostosowując swoje metody komunikacji do współczesnych technologii. Kampanie SMS stanowią istotny element strategii marketingowej sieci, która stara się być jak najbliżej swoich klientów. Czy ta forma marketingu zostanie dobrze przyjęta przez wszystkich, czy też spotka się z krytyką – czas pokaże.

    Dane Liczbowe

    Według raportu „Mobile Marketing in Poland” przeprowadzonego przez Kantar Media, w 2022 roku 71% polskich konsumentów korzysta z wiadomości SMS do otrzymywania informacji o promocjach i ofertach specjalnych. Dodatkowo, 85% respondentów deklaruje, że SMS są skutecznym sposobem pozyskiwania klientów.

    Wnioski

    Kampania SMS od Biedronki jest kolejnym dowodem na to, że sieć detaliczna jest liderem w dziedzinie komunikacji marketingowej. Być może, że nie każdy klient będzie zadowolony z tej formy komunikacji, ale to nie zmienia faktu, że Biedronka stara się być jak najbliżej swoich klientów, dostosowując swoje metody komunikacji do współczesnych technologii. Czas pokaże, czy ta forma marketingu zostanie dobrze przyjęta przez wszystkich.

    Google News Icon

    Obserwuj nasze artykuły na Google News

    Naciśnij przycisk oznaczony gwiazdką (★ obserwuj) i bądź na bieżąco

    Share. Facebook Twitter WhatsApp Telegram Email
    Ostatnie WPISY

    Bezpieczeństwo Europy: Szefowa Komisji Europejskiej, Ursula von der Leyen, ostrzega przed rosnącymi zagrożeniami ze strony Rosji. W wywiadzie dla sojuszu medialnego LENA, von der Leyen stwierdziła, że ambicje Rosji sięgają dalej niż Ukraina i że Unia Europejska musi udowodnić swoją zdolność do obrony.

    Pogoda w Polsce: Duże Zróżnicowanie Temperatur

    Astronomiczna Jesień 2025: Czas na Niezapomniane Widowiska

    Jesień w Polsce może okazać się wyjątkowo ciepła, jeśli uwzględnić tendencje klimatyczne z ostatnich lat. Prof. Bogdan Chojnicki, klimatolog z Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu, uważa, że fale ciepła mogą się powtarzać w najbliższych tygodniach. W rozmowie z PAP naukowiec wskazał, że wrzesień tego roku jest wyraźnie cieplejszy niż w poprzednich latach, a temperatura jest znacznie powyżej normy.

    SOCIAL
    • Facebook
    • X (Twitter)
    WŁAŚCICIEL

    Pol-Media
    Warszawa
    ul. Grzybowska 9
    Polecana witryna: newsnadzis.pl

    legaartis.pl

    RSS
    REDAKCJA

    REDAKTOR NACZELNY:
    Damian Pośpiech

    Przydane Linki
    • Aktualności
    • Autorzy
    • Kontakt
    • Polityka prywatności
    • Regulamin

    Wszystkie prawa zastrzeżone © 2025 Plotkosfera.pl

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.