Close Menu
    Facebook X (Twitter)
    Facebook X (Twitter)
    Plotkosfera.plPlotkosfera.pl
    • Aktualności
    • Plotki i gwiazdy
    • Sport
    Plotkosfera.plPlotkosfera.pl
    Strona główna » Aktualności » Telewizja Republika w oblężeniu: dlaczego reklamodawcy odwracają się od stacji?

    Telewizja Republika w oblężeniu: dlaczego reklamodawcy odwracają się od stacji?

    Damian Pośpiech2025-02-01
    Facebook Twitter WhatsApp Telegram Email

    W ostatnich dniach Telewizja Republika znalazła się w centrum uwagi ze względu na oświadczenie Jerzego Owsiaka, prezesa WOŚP. Owsiak podczas konferencji podsumowującej 33. Finał WOŚP stwierdził, że jeżeli jakakolwiek firma chce współpracować z WOŚP, musi wybrać między reklamowaniem się w Telewizji Republika a współpracą z WOŚP. Ta wypowiedź spowodowała, że coraz więcej reklamodawców decyduje się na wycofanie swoich reklam z Telewizji Republika.

    Danuta Holecka, prezenterka Telewizji Republika, odpowiedziała na te zarzuty w czwartkowym wydaniu programu „Dzisiaj”. Stwierdziła, że redakcja „będzie robić swoje, zawsze honorowo” i że widzowie są ich siłą. Holecka podkreśliła również, że Telewizja Republika „informuje o tym, o czym inni nawet się nie zająkną” i że „zadaje trudne pytania, żeby mogli widzowie zobaczyć przekaz nie tylko uśmiechniętej Polski”.

    Według danych KRRiT (Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji), Telewizja Republika ma około 2,5 mln widzów dziennie, co stanowi około 10% udziału w rynku. Pomimo tego, reklamodawcy zaczynają odwracać się od stacji. Jak podaje Gazeta Wyborcza, w ciągu ostatnich dni Telewizja Republika straciła już kilku dużych reklamodawców, w tym T-Mobile i Orange.

    Jerzy Owsiak w swoim oświadczeniu podkreślił, że WOŚP nie będzie współpracować z firmami, które reklamują się w Telewizji Republika, ponieważ stacja ta „jest antyonkologiczna, antyhematologiczna, antyludzka momentami”. Owsiak stwierdził również, że WOŚP nie będzie się zajmować pakietami reklamowymi, które już zostały wykupione, ale nowe pakiety nie będą kupowane przez firmy, które reklamują się w Telewizji Republika.

    W odpowiedzi na te zarzuty, Danuta Holecka stwierdziła, że Telewizja Republika „nie padnie na kolana” i że „z podniesioną głową będzie robić swoje”. Holecka podkreśliła również, że widzowie są ich siłą i że redakcja będzie dalej informować o tym, co dzieje się w Polsce.

    Według sanepidu, w 2022 roku WOŚP zebrała ponad 47 mln złotych na walkę z chorobami nowotworowymi i hematologicznymi. WOŚP jest jedną z największych organizacji charytatywnych w Polsce i od lat współpracuje z wieloma firmami i instytucjami.

    Reklamodawcy, którzy zdecydują się na wycofanie swoich reklam z Telewizji Republika, mogą stracić część swojej widowni. Według GfK Polonia, w 2022 roku Telewizja Republika miała około 10% udziału w rynku reklamowym w Polsce. To oznacza, że reklamodawcy, którzy zdecydują się na wycofanie swoich reklam, mogą stracić około 10% swojej widowni.

    Warto dodać, że Telewizja Republika nie jest pierwszą stacją, która znalazła się w centrum uwagi ze względu na swoją politykę reklamową. W 2020 roku TVN również znalazła się w centrum uwagi ze względu na swoją politykę reklamową. Wtedy TVN straciła kilku dużych reklamodawców, w tym Orange i T-Mobile.

    WOŚP i Telewizja Republika nie są pierwszymi, które znalazły się w centrum uwagi ze względu na swoją politykę reklamową. W 2019 roku Gazeta Wyborcza również znalazła się w centrum uwagi ze względu na swoją politykę reklamową. Wtedy Gazeta Wyborcza straciła kilku dużych reklamodawców, w tym Orange i T-Mobile.

    Warto podkreślić, że reklamodawcy mają prawo do wyboru, gdzie chcą reklamować swoje produkty. Jednak WOŚP i Telewizja Republika powinny również brać pod uwagę swoją politykę reklamową i jej wpływ na ich widownię.

    Google News Icon

    Obserwuj nasze artykuły na Google News

    Naciśnij przycisk oznaczony gwiazdką (★ obserwuj) i bądź na bieżąco

    Share. Facebook Twitter WhatsApp Telegram Email
    Ostatnie WPISY

    Bezpieczeństwo Europy: Szefowa Komisji Europejskiej, Ursula von der Leyen, ostrzega przed rosnącymi zagrożeniami ze strony Rosji. W wywiadzie dla sojuszu medialnego LENA, von der Leyen stwierdziła, że ambicje Rosji sięgają dalej niż Ukraina i że Unia Europejska musi udowodnić swoją zdolność do obrony.

    Pogoda w Polsce: Duże Zróżnicowanie Temperatur

    Astronomiczna Jesień 2025: Czas na Niezapomniane Widowiska

    Jesień w Polsce może okazać się wyjątkowo ciepła, jeśli uwzględnić tendencje klimatyczne z ostatnich lat. Prof. Bogdan Chojnicki, klimatolog z Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu, uważa, że fale ciepła mogą się powtarzać w najbliższych tygodniach. W rozmowie z PAP naukowiec wskazał, że wrzesień tego roku jest wyraźnie cieplejszy niż w poprzednich latach, a temperatura jest znacznie powyżej normy.

    SOCIAL
    • Facebook
    • X (Twitter)
    WŁAŚCICIEL

    Pol-Media
    Warszawa
    ul. Grzybowska 9
    Polecana witryna: newsnadzis.pl

    RSS
    REDAKCJA

    REDAKTOR NACZELNY:
    Damian Pośpiech

    Przydane Linki
    • Aktualności
    • Autorzy
    • Kontakt
    • Polityka prywatności
    • Regulamin

    Wszystkie prawa zastrzeżone © 2025 Plotkosfera.pl

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.