Close Menu
    Facebook X (Twitter)
    Facebook X (Twitter)
    Plotkosfera.plPlotkosfera.pl
    • Aktualności
    • Plotki i gwiazdy
    • Sport
    Plotkosfera.plPlotkosfera.pl
    Strona główna » Aktualności » Awaria IKO: Klienci PKO BP z problemami z aplikacją mobilną

    Awaria IKO: Klienci PKO BP z problemami z aplikacją mobilną

    Damian Pośpiech2024-05-08
    Facebook Twitter WhatsApp Telegram Email
    PKO BP
    PKO BP

    Klienci PKO Banku Polskiego znaleźli się w tarapatach, gdy popularna aplikacja mobilna IKO nagle uległa awarii. Tysiące osób z różnych regionów Polski zgłosiły trudności z logowaniem się do swoich kont bankowych za pośrednictwem aplikacji.

    Nagła awaria

    Wtorek, 7 maja, stał się dniem frustracji dla wielu klientów PKO BP, którzy zaczęli zgłaszać problemy z funkcjonowaniem aplikacji IKO. Awaria, która wystąpiła około godziny 14:30, wywołała falę zgłoszeń na serwisie Downdetector, który zbiera informacje o problemach technicznych z różnych platform.

    Skala problemu

    W ciągu zaledwie godziny od wystąpienia awarii, ponad 5000 osób zgłosiło problemy z aplikacją IKO. Dane zebrane przez Downdetector ukazują, że aż 73% użytkowników borykało się z problemami z logowaniem, 22% napotkało trudności z korzystaniem z funkcji bankowości mobilnej, a 5% miało kłopoty z logowaniem się za pomocą komputera.

    Rozproszenie problemu

    Analiza zgromadzonych danych wskazuje, że awaria dotknęła klientów PKO BP w całym kraju, z największą liczbą zgłoszeń pochodzących z miast takich jak Warszawa, Lublin, Kraków, Poznań, Wrocław, Bydgoszcz i Kielce.

    Reakcja klientów

    Zaniepokojeni klienci natychmiast zaczęli informować o awarii na platformach społecznościowych, zadając pytania i wyrażając frustrację z powodu niemożności zalogowania się do aplikacji. Mimo że niektórzy klienci nie doświadczyli problemów, liczba skarg była wystarczająco duża, by przyciągnąć uwagę banku.

    Odpowiedź banku

    Aneta Styrnik-Chaber z zespołu prasowego PKO BP potwierdziła wystąpienie awarii, choć nie ujawniła przyczyny jej powstania. Informacja o naprawie pojawiła się po kilku godzinach od wystąpienia problemu, zapewniając klientów, że aplikacja IKO znów działa bez zakłóceń.

    Podsumowanie

    Awaria aplikacji mobilnej IKO była źródłem frustracji dla tysięcy klientów PKO Banku Polskiego. Chociaż problem został szybko rozwiązany, incydent pokazał, jak istotna jest niezawodność systemów bankowych dla klientów, których codzienne życie finansowe zależy od funkcjonowania aplikacji mobilnych.

    IKO PKO BP
    Google News Icon

    Obserwuj nasze artykuły na Google News

    Naciśnij przycisk oznaczony gwiazdką (★ obserwuj) i bądź na bieżąco

    Share. Facebook Twitter WhatsApp Telegram Email
    Ostatnie WPISY

    Polityczne Rozmowy: Czy Marszałek Sejmu Znajduje Sposób Na Przekroczenie Barier Politycznych?

    Przemoc w USA: Strzelanina w Filadelfii

    Polityka Zagraniczna USA: „Teoria Szaleńca” w Praktyce

    Bezpieczeństwo granic: Nowe wytyczne dla służb

    SOCIAL
    • Facebook
    • X (Twitter)
    WŁAŚCICIEL

    Pol-Media
    Warszawa
    ul. Grzybowska 9
    Polecana witryna: newsnadzis.pl

    legaartis.pl

    RSS
    REDAKCJA

    REDAKTOR NACZELNY:
    Damian Pośpiech

    Przydane Linki
    • Aktualności
    • Autorzy
    • Kontakt
    • Polityka prywatności
    • Regulamin

    Wszystkie prawa zastrzeżone © 2025 Plotkosfera.pl

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.