Close Menu
    Facebook X (Twitter)
    Facebook X (Twitter)
    Plotkosfera.pl – Wiadomości z Polski i świata, biznes, informacje i plotki o gwiazdachPlotkosfera.pl – Wiadomości z Polski i świata, biznes, informacje i plotki o gwiazdach
    • Aktualności
    • Plotki i gwiazdy
    • Sport
    Plotkosfera.pl – Wiadomości z Polski i świata, biznes, informacje i plotki o gwiazdachPlotkosfera.pl – Wiadomości z Polski i świata, biznes, informacje i plotki o gwiazdach
    Strona główna » Aktualności » Lidl Wycofuje Produkt Mięsny ze Sklepów: Komunikat i Reakcja

    Lidl Wycofuje Produkt Mięsny ze Sklepów: Komunikat i Reakcja

    Damian Pośpiech2024-03-28
    Facebook Twitter WhatsApp Telegram Email
    Lidl
    Lidl

    Sieć handlowa Lidl podjęła natychmiastowe działania w odpowiedzi na ostrzeżenie przekazane przez Główny Inspektorat Sanitarny (GIS) dotyczące możliwego zanieczyszczenia jednego z mięsnych produktów oferowanych w ich sklepach. Decyzja o wycofaniu produktu została podjęta we współpracy z producentem, Zakładami Przemysłu Mięsnego Biernacki Sp. z o.o., aby zapewnić bezpieczeństwo klientów.

    Reakcja Lidla na sytuację jest szybka i skuteczna. Sieć handlowa nie tylko wycofała problematyczny produkt ze swoich półek, ale także przeprosiła klientów na swojej stronie internetowej za wszelkie niedogodności. Podkreśla również, że jakość i bezpieczeństwo oferowanych produktów są dla niej najwyższym priorytetem. Dodatkowo, Lidl prowadzi liczne badania w akredytowanych laboratoriach oraz monitoruje procesy po stronie dostawców, aby zapobiec podobnym incydentom w przyszłości.

    Produkt, który został wycofany, to burger wołowy 2 × 110 g marki Rzeźnik, sprzedawany przez Lidla. Decyzja dotyczy konkretnej partii o numerze partii 01279024 i dacie przydatności do spożycia do piątku, 29 marca 2024 roku. Wycofanie produktu zostało uzasadnione troską o bezpieczeństwo konsumentów, co podkreśla zobowiązanie Lidla do zapewnienia najwyższej jakości oferowanych produktów.

    Zwroty w Sklepach Lidl

    W odpowiedzi na sytuację związaną z wycofaniem mięsa, Lidl gwarantuje klientom możliwość bezproblemowego zwrotu produktu w każdym sklepie sieci, nawet bez posiadania paragonu. Ta inicjatywa ma na celu zapewnienie spokoju i bezpieczeństwa klientom, którzy mogli nabyć objęty wycofaniem produkt. Sieć handlowa akcentuje, że priorytetem jest troska o zdrowie i bezpieczeństwo konsumentów. Dlatego też wszelkie działania podejmowane są w celu zapewnienia najwyższej jakości oferowanych produktów oraz eliminacji ryzyka związanego z ich spożyciem.

    Decyzja Lidla o wycofaniu problematycznego mięsa to przykład odpowiedzialności i zaangażowania sieci handlowej w zapewnienie bezpieczeństwa żywnościowego swoim klientom. W obliczu sytuacji związanych z potencjalnym zagrożeniem dla zdrowia publicznego, szybka reakcja i transparentność są kluczowe. Również kroki podejmowane w celu ułatwienia klientom zwrotu produktu bez paragonu świadczą o trosce o ich dobrostan i zaufanie.

    LIDL
    Google News Icon

    Obserwuj nasze artykuły na Google News

    Naciśnij przycisk oznaczony gwiazdką (★ obserwuj) i bądź na bieżąco

    Share. Facebook Twitter WhatsApp Telegram Email
    Ostatnie WPISY

    Polityczne Starcia

    Debata Prezydencka: Zarzuty w kierunku Karola Nawrockiego

    Wybory prezydenckie 2024: Ostatnia prosta kampanii wyborczej

    Wybory Prezydenckie 2024: Debata Kandydatów na Prezydenta

    SOCIAL
    • Facebook
    • X (Twitter)
    WŁAŚCICIEL

    Pol-Media
    Warszawa
    ul. Grzybowska 9
    Polecana witryna: newsnadzis.pl

    RSS
    REDAKCJA

    REDAKTOR NACZELNY:
    Damian Pośpiech

    Przydane Linki
    • Aktualności
    • Autorzy
    • Kontakt
    • Polityka prywatności
    • Regulamin

    Wszystkie prawa zastrzeżone © 2025 Plotkosfera.pl

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.